Bipod lub worek?

Moderatorzy: wierzba, P_iter

Myśliwy
Posty: 556
Rejestracja: sobota, 10 maja 2014, 22:08
Lokalizacja: Białystok

Bipod lub worek?

Post autor: Myśliwy »

Witam

Mam pytanie techniczne do użytkowników bipodow.

Swoją broń mam przestrzelanol na worku z piaskiem i na strzelnicy przestrzenny mieszczą się w okręgu poniżej 2zl. Nabyłem ostatnio bipod a pierwsze strzelanie miałem na 330 m.
Strzelalem z poz leżącej, ale kule po tarczy rzucalo mi o promieniu powyżej 10 cm.

Teraz nie wiem czy to była moja wina czy może dipod przyczynił się do tego, albo dobranie nawazki było niewystarczające.

Nie mam doświadczenia w strzelaniu z bipodu a nie miałem możliwości sprawdzić skupienia z worka na tym dystansie.

Jestem otwarty na porady i sugestie doświadczonych strzelców.
Ostatnio zmieniony środa, 04 listopada 2015, 14:19 przez Myśliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
snajper
Posty: 559
Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 14:54
Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Kontakt:

Post autor: snajper »

Nie mam doświadczenia w strzelaniu z dipodom
Ja też nie mam. :D
Strzel na 100m z BIPODU i z worka,będziesz miał porównanie.
Awatar użytkownika
mkl1
Posty: 561
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 13:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mkl1 »

Jaki bipod zakupiłeś?
Z uchylną głowicą, czy ze stałą?
Miałeś podpórkę z tyłu?
Na worku broń inaczej sobie leży ( dłuższy obszar podparcia, ale ja wole z bipoda(u) :D
joon
Posty: 654
Rejestracja: sobota, 07 kwietnia 2012, 18:37
Lokalizacja: Białystok

Post autor: joon »

Na 100m nie powinno byc różnicy ,300 to by się przydała poziomiczka i nie ściskać mocno chwytu,niestety(stety) mięśnie dzialają.
Pozdrawiam Janusz
andy7
Posty: 1648
Rejestracja: sobota, 21 lutego 2015, 22:01
Lokalizacja: co skad ? Z miasta Hamow i Burkow

Post autor: andy7 »

Rozrzut zawsze na 300 m bedzie wiekszy niz na 100 m - mniej wiecej by sie wiec zgadzalo. Sprobuj zorganizowac lepsiejsza amo, powinno poprawic sie na 100 m i na 300 m

:wink:
Myśliwy
Posty: 556