Szanowni koledzy z doświadczeniem

PAMIĘTAJ, ŻE ELABORUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Elaboracje sprawdzone oraz w fazie testów

Moderatorzy: wierzba, P_iter

wieslaw
Posty: 63
Rejestracja: sobota, 15 sierpnia 2015, 20:57

Szanowni koledzy z doświadczeniem

Post autor: wieslaw »

Jestem nowicjuszem i proszę o wasze doświadczenie . Celem uzyskania najlepszej skuteczności pocisku Hornady Interlock RN 180 gr w kalibrze 30-06 jakie stosujecie prędkości pocisku. Z doświadczenia waszego proszę o poradę, bo tabela swoje a życie swoje. dziękuję.
winek64
Posty: 571
Rejestracja: czwartek, 23 września 2010, 12:32
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: winek64 »

Chyba nie chodzi o skuteczność tylko o skupienie pocisków lub mówiąc inaczej celność. Jeżeli pociski będą dobrze latały to będą skuteczne. Nie ma sensu zwiększanie ich szybkości o 10 czy 20 m/s kosztem celności.
wieslaw
Posty: 63
Rejestracja: sobota, 15 sierpnia 2015, 20:57

Post autor: wieslaw »

kolego te pociski mam tylko na zbiorówki . Strzał na 50 m skupienie zawsze jest.
tomkoziol
Posty: 788
Rejestracja: środa, 05 grudnia 2012, 15:59
Lokalizacja: Majdan Królewski, podkarpacie

Post autor: tomkoziol »

Może należy sprawdzić czy Hornady robi z tym pociskiem swoją amunicję fabryczną i zobaczyć jaką podają prędkość początkową.
W praktyce prędkość ta pewnie będzie niższa niż z luf testowych w fabryce ale będzie przynajmniej wiadomo w jakim zakresie szukać.
Pozdrawiam, Tomek
winek64
Posty: 571
Rejestracja: czwartek, 23 września 2010, 12:32
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: winek64 »