Źródła wiedzy

Moderatorzy: wierzba, P_iter

kwarc
Posty: 8
Rejestracja: sobota, 14 marca 2015, 23:36

Źródła wiedzy

Post autor: kwarc »

Witam!
W temacie elaboracji jestem zupełnym nowicjuszem, więc chciałbym poprosić kolegów o radę skąd czerpać wiedzę w tej dziedzinie. Moim celem jest głównie elaboracja w celu poprawy celności strzałów , a nie oszczędności na nich (znajomy dostał paczkę elaborowanej ręcznie amunicji co 3 nabój nie wchodził w komorę o celności już nie wspomnę). Chodzi mi o to aby w danym źródle było wszystko opisane co do czego, tak aby mogła to pojąć osoba nie obeznana w temacie. Jeśli po prostu polecicie książkę to proszę o konkretny tytuł. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
huskys
Posty: 1119
Rejestracja: poniedziałek, 02 czerwca 2008, 20:20

Post autor: huskys »

Należy zakupić,oraz przeczytać co najmniej trzy razy tą książkę;
http://www.elaboracja.pl/book/
Cyrograf15
Posty: 740
Rejestracja: niedziela, 03 października 2010, 17:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Cyrograf15 »

Od dobrych kilku lat bawię się w elaborację, a do tej książki ciągle wracam jak mnie nachodzą jakieś wątpliwości :D
Wojtek
tomkoziol
Posty: 787
Rejestracja: środa, 05 grudnia 2012, 15:59
Lokalizacja: Majdan Królewski, podkarpacie

Post autor: tomkoziol »

W języku polskim na pewno nie znajdziesz nic lepszego niż polecana przez kolegów książka.
Ja też od niej zaczynałem, a kupiłem ją kilka lat wcześniej niż zacząłem kompletować sprzęt.
Jak ją dokładnie przestudiujesz to będziesz przynajmniej teoretycznie wiedział co, jak i czym ale przede wszystkim dlaczego (o bezpieczeństwie nie wspomnę).
To podstawy na bazie których będziesz mógł szukać dalej już bardziej szczegółowej wiedzy.
Oczywiście warto a nawet należy śledzić to Forum bo tu znajdziesz rady praktyków i zawsze możesz zapytać jeśli masz jakieś wątpliwości.
Dla mnie to zawsze było i jest nieocenione źródło wiedzy bo w sumie to nadal "dopiero zaczynam".

Ewentualnie na szybko możesz ściągnąć i poczytać po angielsku: