Chronograf Beta Master

Moderatorzy: wierzba, P_iter

Michał
Posty: 216
Rejestracja: środa, 02 października 2013, 19:31
Lokalizacja: Śląsk

Chronograf Beta Master

Post autor: Michał »

Witam
Stałem się posiadaczem chronografu Chrony Beta Master ale na razie w jego obsłudze jestem zielony. Zanim zabiorę go na strzelnicę staram się rozszyfrować jego obsługę i mam kilka pytań do użytkowników:
1) Czy znajdę gdzieś instrukcje obsługi po polsku
2) Czy do nauki obsługi ma jakiś sens wykorzystanie wiatrówki (nie trzeba jechać na strzelnicę)
Awatar użytkownika
Maz
Posty: 368
Rejestracja: wtorek, 28 lutego 2012, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maz »

ad1. W pudełku? Jak nie znajdziesz, to daj znać na PW, spróbuję zeskanować.
ad2. Tak, możesz użyć wszystkiego co spowoduje, że poleci z sensowną prędkością jakiś pocisk, np. procy, wiatrówki... :D

PS. Za szybko się pochwaliłem, mam model M1 Master...
Miłego dnia!
wozzi
Posty: 1995
Rejestracja: środa, 02 marca 2011, 18:14
Lokalizacja: Hamburg

Post autor: wozzi »

Popatrzę w domu, bo chyba mam Beta, ale na pewno nie po polsku... Coś mi się zdaje, ze jest tylko po angielsku... ale sprawdzę.
.303 brit .308 win 6,5x55 .45acp 9x19mm .22lr .357
Michał
Posty: 216
Rejestracja: środa, 02 października 2013, 19:31
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Michał »

Zgodnie z instrukcją załączam chrono, ustawiam jednostkę pomiaru czyli dla MPS mruga symbol ,,G.A'' a dla FPS ,,GA''. Jeśli dobrze rozumiem instrukcję to chrono w tym momencie jest gotowe do pomiaru, oddaje strzał (na razie wiatrówka) i na wyświetlaczy nie pokazuje się żaden wynik tylko dalej miga ,,G.A''
Awatar użytkownika
Maz
Posty: 368
Rejestracja: wtorek, 28 lutego 2012, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maz »